Newsy
Wyślij newsa
Wyszukiwarka

Cold War  
  Informacje
Recenzja
Poradnik
Solucja [1] [2]
Kody
Pytania (FAQ)
Galeria
Linki
 

Resistance  
  Informacje
Recenzja
Solucja
Galeria
 

Game 2  
  Informacje
Newsy
Wywiady
Galeria
 

Elite Xbox  
  Informacje
Galeria
 

VBS1   
  Informacje
Galeria
 

Mody   
  FDF Mod
Silent War
WP Soldiers
Wrzesień 1939
Wywiady
 

Sprzet  
  NATO
ZSRR
Partyzanci
Cywile
 

Edytor  
  Pytania (FAQ)
Podstawy
Zakończenia
Dźwięki
Skrypty
Przerywniki
Briefing
Intro [1] [2]
Description
Spis komend
Lista broni
Programy
Obrazki
 

O2/Visitor  
  Samochód
Visitor
Uwagi ogólne
 

Testy   
  Addony
Kampanie
Misje
Wyspy
 

Multiplayer  
  Pytania (FAQ)
Typy gier
Wywiady
Serwery PL
Klany PL
 

Download  
  Addony
Dema
Filmy
Kampanie
Misje SP
Mody
Patche
Programy
Skiny
Tapety
Wyspy
 

Inne    
  Ciekawostki
Księga gości
Reklama
Płyty CD/DVD
Gadżety
O nas
Loga SMS
 




Informacje

"Na początku było słowo..."

Tak można właśnie zacząć historię sequela gry, która wyznaczyła nową jakość symulatorów bitewnych. Po sukcesie, który osiągnęła pierwsza część "Flashpointa" a także wydanego potem dodatku "Resistance", było wiadomo, że na tym się nie skończy. W końcu kto chciałby się pozbywać kury znoszącej złote jajka. Jednakże zarówno twórcy - Bohemia Interactive Studios, jak i wydawca - Codemasters, otoczyli dalsze losy owej kury szczelną otoczką tajemniczości. Można by spokojnie powiedzieć, że produkcja OFP 2 stała się dla twórców tematem tabu, co w ich zamierzeniu miało zapewne jeszcze bardziej podnieść zainteresowanie grą. Czy tak było, trudno oceniać, jednak "dwójka" przy tytule pojawiała się od czasu do czasu w różnych publikacjach, czy tematach na forach internetowych serwisów OFP, nie dając spokoju fanom gry.

Przez wiele miesięcy trwała cisza. OFP 2 było tylko domysłami. Wszystko zmieniło się po pojawieniu się oficjalnej strony flashpoint2.com. Wiadomo już było, że marzenia graczy miały realne szanse na spełnienie. Strona była, jednak pusta. Ta pustka znów nie dawała spokoju fanom gry. Mijały kolejne miesiące... Znów panowała stagnacja... Powoli wszyscy przywykaliśmy, że nawet, jeśli Flashpoint 2 ujrzy światło dzienne, to wątpliwe, żeby stało się to w najbliższym czasie... Od czasu do czasu oczekiwanie podsycały komunikaty o rzekomej premierze w roku 2004. Jednak rok ten mijał a z każdym miesiącem nadzieje na premierę stawały się coraz słabsze... Na początku grudnia wiadomo już było, że wśród prezentów pod choinką w te święta nie będzie pudełka z OFP 2. Minął grudzień, styczeń, a wiadomości od BIS, czy Codemasters żadnych. Potem znów pojawiła się jedynie mała wzmianka o tym, ze premiera przesunięta jest na przełom 2005/2006 r. Nie muszę przypominać, jakie było nasze rozczarowanie tym faktem. Mimo to, wszystko szybko ucichło i znów powróciliśmy do szarej rzeczywistości. Nie wiedzieliśmy, że to tylko cisza przed burzą.

Przełomem okazała się końcówka maja. Na oficjalnej stronie zaczęły się powolne, ale konsekwentne zmiany. Również komunikaty BIS i Codemasters stawały się bardziej rozbudowane. Paradoksalnie ten rozwój wypadków spowodował na początku olbrzymi chaos. Strona zapełniła się jednocześnie informacjami o produkcji "Armed Assault", która przypominała kosmetycznie poprawionego "Flashpointa", na kolejnej podstronie znalazło się za to parę screenów, które nie zostały opatrzone żadnym przypisem. Widać było jednak, że nie jest to tylko lekko poprawione OFP. Jednocześnie potwierdzono informacje o produkcji OFP na konsolę XBox. Przez pewien czas utrzymywała się niepewność. Pojawiały się spekulacje, że przez nieporozumienia, które zaistniały między BIS a Codemasters, kolejna część OFP mogła przyjąć inny tytuł (Codemasters zastrzegło sobie nazwę Operation Flashpoint), którym właśnie mógł być Armed Assault. Jednakże wtedy, że owe tajemnicze screeny pochodziłyby z innej produkcji. Potrzeba było jeszcze kilku dni, żeby wreszcie uzyskać potwierdzone i konkretne informacje.

Operation Flashpoint 2 zachowuje tradycyjne założenia części pierwszej, czyli ma być to symulator bitewny, jednakże w nowej odsłonie poszerzony o elementy role-playing i strategii. Planowane wydanie to dopiero IV kwartał 2008 roku. Gra będzie wydana w formacie DVD-ROM.

Fabuła przeniesie nas w niezbyt odległą przyszłość, do roku 2010. Jednakże w tym krótkim czasie wiele na świecie się zdążyło zmienić. Napięcia polityczne wymusiły utworzenie sił stabilizacyjnych, które zostały wysłane w celu utrzymania pokoju i ładu na świecie. Nam dane będzie operować na terenie Europy, Afry



Szukaj  
 
Wpisz nazwę szukanego pliku




Szukaj w newsach
Szukaj w testach
 

SOTW  
 
Zgłoś swój screen
Archiwum
 


Buttony  
 
Nasz button:

Nasze strony:

 

Statystyki  
  Odsłon:
On-Line: 0
Userów:
(od lutego 2004)
statystyki www stat.pl
 

Dystrybutor  
   




Wejdź na forum Wejdź na stronę Armed Assault Center PL