Solucja

Misja 1

W zasadzie to nie jest misja... lecz trening. Nie będziesz tutaj strzelał (chyba że do drewnianych tarcz). Kilka pompek i sprint nie zaszkodzi...

Misja 2 - Flashpoint

Po krótkim "intrze" już powinieneś wiedzieć co się święci. Prosta misja (będziesz mógł postrzelać!), jednak dam ci ważną radę: "Wróg, nie zając - nie ucieknie". Nie warto na chama atakować frontalnie... bez jakiegokolwiek wsparcia (chyba że jesteś twardzielem... jesteś?).

Misja 3 - Combined Arms

Pierwsza część misji będzie prosta, jeżeli będziesz spokojnie... z daleka atakował wroga. Później jednak pojawią się czołgi T80 (ruskie - jakby kto nie wiedział...). No cóż... pora wiać! Nogi za pas i wiooo do lasu!

Misja 4 - Camping

Na początku będziesz mógł się pochwalić czego nauczyłeś się na egzaminie na "prawko". Później znajdziemy się w lesie z zadaniem patrolowania okolic lasu... będzie tam kilku ruskich żołdaków i kilku ze specnazu... Gdy będziesz wracał radzę zrobić save'a. Raz... gdy wracałem już po misji do obozu, nasz kierowca fatalnie wymanewrował na zakręcie, że... no cóż... w każdym bądź razie musiałem prawie wszystko powtarzać.

Misja 5 - Alert

To pierwsza ciężka (moim zdaniem) misja. Warto wziąć M60 znajdującego się w namiocie...

Choćbyście nie wiem jak szybko jechali, pułkownik i tak zginie... szkoda chłopa. Jednak szybko przekonasz się, że ruskie ostrzą sobie zęby również na ciebie i twój oddział...

Misja 6 - Montignac musi upaść

Misja w której niewątpliwie będziesz miał dużo do strzelania... Po zdobyciu miasta nastąpi cały szereg nieszczęść, po których znajdziesz się w lesie... sam...

Misja 7 - Po Montignac

Jak już wspomniałem... jesteś sam. Nie będę ci mówił jak i gdzie masz iść. Powiem tylko, że musisz być cały czas w ruchu i starać się cały czas być skrytym... Po pewnym czasie spotka cię miła niespodzianka...

Misja 8 - Ratunek

Jacy ci partyzanci mili... Jednak... nie ma jajecznicy bez kury :). Musisz pomóc partyzantom w ratowaniu cywili. Radzę często zapisywać grę.

Misja 9 - W podziemiu

Zdemaskują cię na drugim punkcie kontrolnym... Zabij ruskich i wiej do lasu. Tam powinno niepokoić cię kilka ruskich świń...

Misja 10 - Nocny patrol

Moim skromnym zdaniem, najlepsze miejsce jest przed namiotem, koło ogniska. Załóż noktowizor, połóż palec na klawiszu ognia i obserwuj wschód, gdyż stamtąd nadejdą ruskie...

Misja 11 - Utrzymaj Malden

Na początku najlepszym miejscem będzie karabin maszynowy (i tak dostajesz rozkaz "korzystania" z niego). Pruj w ruskich z odległości przyprawiając ich o niestrawność. Gdy każą ci się wycofać, idź za dowódcą, ale pamiętaj o częstym chowaniu się w krzakach.

Misja 12 - Defender

Miny najlepiej ułożyć na drodze (to oczywiste). Jednak musisz wszystko idealnie rozplanować. Jeżeli wszystkie czołgi nie znikną, będziesz musiał pogrzać ich z wyrzutni LAW. Po każdym strzale wiej w inne miejsce, gdyż to ty będziesz się smażyć.

Misja 13 - Ćwiczenie z czołgiem

Oto nasz nowy bohater... Robert Hammer. Przemiły gość zdający "prawko" na ciężkie pojazdy. Jeżeli masz problemy z równoczesnym prowadzeniem i strzelaniem... przesiądź się na miejsce dowódcy i każ kierowcy powrócić do formacji (1, 1).

Misja 14 - Bitwa pod Houdan

Na początku powinieneś sobie poradzić... Jednak nie warto pchać się na tą linię graniczną. Szybko cię wykurzą.

Misja 15 - Fatalne skrzyżowanie

Kolejny bohater... tym razem James Gostovski (może to nasz ziomek z jakiejś odległej wsi, jak Parzymiechy Dolne?). Jako agent służb specjalnych masz za zadanie zniszczyć jak najwięcej czołgów... a przy okazji zlikwidować pluton RPG. Ów pluton, jest przed tobą, pod urwiskiem. Ustaw się na granicy i po kolei eliminuj wroga... Potem spokojnie zejdź na dół. Uważaj na strażników. Podłóż pierwszy ładunek pod czołgiem, który stoi nieruchomy... (wiesz o który chodzi?). Na następnego będziesz musiał się zaczaić. Patroluje okolice od punktu A do B. Zatrzyma się między krzakami. Zapamiętaj tą lokalizację. Gdy odjedzie podłóż tam ładunek. Wespnij się z powrotem na wzgórze. Wyślij wiadomość do "1" i "2". Potem sam odpal ładunki, gdy oba czołgi będą w strefie rażenia... Niezłe fajerwerki co?

Misja 16 - Na szpicy

Znowu czołg... W tej misji więcej kłopotów niż czołgi wroga, będą ci sprawiać żołnierze z RPG. Zabij ich za pomocą karabinu maszynowego. Utrzymaj Lolisse i ciesz się zwycięstwem...

Misja 17 - Tropiciel śladów

Dość trudna misja... ja przynajmniej męczyłem się z nią długo. Pierwsza Szyłka nie nastręczy ci dużo kłopotów. Gorzej będzie z drugą. Ja miałem pewne problemy techniczne... np. po zniszczeniu drugiej Szyłki, helikoptery nie pojawiały się! Musiałem wyjść z gry, znowu wejść, wczytać grę... i grać :).

Misja 18 - Rajd pancerny

Ooo! Co za maszynka! Nie dziwię się, że amerykańce tak sobie chwalą tego Abramsa. Wytrzymały jak zęby krokodyla nie powinien cię zawieść w tej misji. Celem jest Chapoi i La Riviere.

Misja 19 - Niedokończona sprawa

Prosta misja... nie powinieneś zginąć.

Misja 20 - Przejęcie dowodzenia

Panie pułkowniku! Gratuluję... od zera do bohatera. Wreszcie to my będziemy rzucać mięso armatnie do boju! Musimy wspomóc obronę miasta przed rosjanami. Uważaj na BMP.

Misja 21 - Zwiad

Dżip wydaje się do tej misji idealny... gdyż jest szybki i zwrotny... Wskakuj razem z drużyną i ruszaj do ataku... a jeżeli nie chcesz... zostań z tyłu i czekaj aż inni wypełnią pierwsze zadanie. Potem wespnij się na szczyt wzgórza i lornetką przeczesuj las w poszukiwaniu bazy wroga... Jeżeli nie jesteś cierpliwy i wytrwały - oto koordynaty wrogiej bazy: De25.

Misja 22 - Odwracanie ogona

Wow! Możesz w końcu zmieniać wyposażenie! Niektórzy radzą M21 (karabin snajperski). Ja jednak uważam, że nie ma nic lepszego niż dowódca, który walczy razem ze swymi żołnierzami w pierwszej linii. Dlatego weź M16 (lub M60) i LAW. Przedrzyj się przez las. Potem skoordynuj atak z Bravo.

Misja 23 - Sabotażysta

Jako James Gostovski znowu sabotujesz... poruszaj się powoli cały czas będąc klapniętym do ziemi (czołgając się). Porozkładaj ładunki w wyznaczonych celach... wycofaj się na bezpieczną odległość i odpal bomby. Jeżeli checsz możesz wziąć jeszcze jeden ładunek...

Misja 24 - Strażnik

Najszybszy wóz ze wszystkich dostępnych do HamVee. Wsiądź do niego. Drużynę możesz zapakować do M113. Wybierz trasę jaka ci tylko odpowiada... Uważaj na ruskie świnie z wyrzutniami RPG.

Misja 25 - Powrót do Edenu

No nareszcie... czas uwolnić partyzantów! Ruszamy na Everon! Eghhem... trudna misja... Jak zdobędziesz przyczółek, weź RPG. Plażą podążaj na południowy-wschód. Sam zniszcz Szyłkę. Wezwij śmigłowce i bierz się do ataku pułkowniku!

Misja 26 - Atak Hindów

Tym razem James Gostovski ma kilku przyjaciół, którzy chętnie pójdą za nim w ogień. Możesz powysyłać swoich qmpli, aby sami zakładali ładunki, ale nie ma to jak dobrze wykonana robota, więc lepiej samemu się do tego zabrać. Każ drużynie zostać, sam podłóż ładunki pod skład amunicji, BMP, bunkier i lądowisko helikopterów.

Misja 27 - Przewałka

W pierwszym mieście jest mało wrogów, a co za tym idzie - mało kłopotów. Główna droga (i jej okolice) do Montignac jest zaminowana, więc będziesz musiał ją ominąć długim łukiem. W Montignac bądź czujny... w końcu ty dowodzisz swoimi chłopcami - nie rzucaj ich na pewną śmierć.

Misja 28 - W powietrzu

Przetransportowanie żołnierzy z punktu A do B... helikopterem. Z początku pilotowanie BlackHawk'a może sprawić ci kłopoty, ale jak już opanujesz sztukę pilotażu, będzie tak prosto jak z bicza trzasnął. Jeżeli chcesz możesz atakować wrogie BMP, ale nie musisz...

Misja 29 - Przewaga w powietrzu

Proste zadanie. Polowanie na kaczki z dużej wysokości. Uważaj tylko na Szyłki, gdyż jeśli cię trafią... nici ze zdobyczy.

Misja 30 - Rozpoznanie

James Gostovski znowu w akcji! Tym razem jesteśmy już na wrogim terytorium... Kolgujevie. Jeżeli nie chce ci się szukać Szyłek, oto ich pozycje: Ea75 ; Eb73 ; Dg73. Bardzo sprytnym pomysłem jest wysłanie każdego ze swoich żołnierzy do każdej z nich...

Misja 31 - Pancerny walec

Znowu Abrams, znowu Robert Hammer... Gdy zdobędziesz miasto (cel A) wezwij Zulu i wozy naprawcze. Po odparciu prawdopodobnego kontrataku ze strony Rosjan... ruszaj na cel B.

Misja 32 - Air Assault

Pierwsza część misji jest prosta... jednak szybko przekonasz się, że nastąpiły zmiany w planach. Bazę Buffalo ocal przy pomocy działka lub TOW. Rakiety oszczędź na Szyłki pod twoim głównym celem. Uważaj na ruskie śmigłowce.

Misja 33 - Pobudka

Misja ta sama co trzydziesta z tą tylko różnicą, że musisz wysadzić owe Szyłki...

Misja 34 - Samoloty na start

Pilotowanie samolotu to ciężka sprawa... jednak na początku będziesz musiał tylko wystartować...

Na własną rękę

To kontynuacja misji 33, ale już na Kolgujevie. Główny cel to Szyłki i czołgi... W momencie gdy zaczniesz tracić paliwo, upewnij się, że jesteś nad lądem i katapultuj się.

Misja 35 - Przeciwuderzenie

Bardzo miła misja... jednak później będzie ciężko. Zdobycie bazy nie powinno narobić ci zbyt dużo kłopotów, problemy będziesz miał gdy przybędzie ruskie wsparcie...

Misja 36 - Ucieczka z więzienia

Musisz wykonywać wszystkie rozkazy jakie padną pod twoim adresem. Gdy znajdziesz się w namiocie, poczekaj aż nadejdzie noc. Korzystając z nieuwagi strażnika szybko wyskocz w stronę BMP. Wsiądź do niego i uciekaj drogą w stronę gór. Gdy znajdziesz się w pewnej odległości, wyskocz i kieruj się w stronę gór. Jeżeli nie wiesz gdzie jest północ... nie przejmuj się. Góry są w centrum Kolgujevu. Złapano nas na południu. Zabrano na północ. Owa północ to morze na które patrzysz, więc żeby dostać się na południe, musisz iść w stronę gór...

Misja 37 - Wtargnięcie

Jest kilka możliwości przedostania się przez płot. Podłóż jeden ładunek wybuchowy pod płotem (najlepiej blisko plaży), wysadź go wiej do środka.

Drugi to wejście przez bramę. Zabij pierwszego strażnika a reszta zacznie wysypywać się jak klocki pod lufę karabinu. Gdy zabijesz już wszystkich, przejdź przez bramę, skieruj się do plaży i brzegiem ruszaj do domu gen. Guby. Omiń strażników i zajdź pod dom od północnego-zachodu. Wejdź przez okno i szybko wyjdź, pamiętając o sztuce maskowania się.

Wróć bezpiecznie do miejsca ewakuacyjnego drogą którą wtargnąłeś...

Misja 38 - Szukaj i zniszcz

Możesz zabrać drużynę do ochrony własnej, ale jeżeli nie chcesz, możesz wykonać misję sam. Dobrze by było, abyś zniszczył SCUDA jednym pociskiem rakietowym (czy wspomniałem już o tym, że do swojego ekwipunku masz dołączyć LAW?). Potem uciekaj po krzakach i lasach. Warto skoordynować ataki Zulu i Bravo. Aha, jeżeli nie chce ci się szukać SCUDA to oto jego współrzędne: Eb63.

Misja 39 - Czerwony świt

Nie ma co... do tej misji najbardziej przyda się helikopter (najlepiej rosyjski). Jedź do bazy na zachodzie (Ed/Ee46). Zatankuj Hinda i ruszaj na północny-wschód (na ten śmieszny półwysep). Poszukaj tam SCUDA i zniszcz go. Uważaj na Szyłki. Potem wróć na trasę jazdy Guby. Wyląduj w jakimś miejscu skąd będziesz mógł spokojnie ostrzelać UAZ'a jakim jedzie Guba. Nie zabijaj go! Tylko podejdź do niego. Facio zacznie coś ględzić po rusku i w końcu się złamie...

Misja dodatkowa - Status Quo

Bardzo miła misja na rozluźnienie. Musimy zabrać wszystkich naszych przyjaciół do baru na południu Everonu. Żadnych strzałów, żadnych wojen. Tylko zabawa. Aha, wylądowanie tym cywilnym samolotem jest trudne, dlatego najlepiej poleć nad lotnisko i tam się katapultuj... Teraz możesz wykorzystać jakiś śmigłowiec albo Dżipa. Wszystko zależy od ciebie...

Napisał: AQUILLER



Wejdź na forum Wejdź na stronę Armed Assault Center PL