Wywiad

Incredible: Zostało ogłoszone, że OFP ma zostać wydany w roku 2006. Dlaczego potrzeba tak dużo czasu , aby stworzyć grę i które części procesu twórczego zajmują najwięcej czasu?
Marek Spanel: Projekt jest niezwykle ambitny i trudny do zrealizowania. Chcemy aby wersja 2.0 była dopracowana pod każdym względem. Powinniście się przygotować na wiele niespodzianek czekających na was w grze w przyszłym roku lub za dwa lata. Pomijając wszystko co może się jeszcze wydarzyć zapewniam, że ciężko pracujemy, aby ponownie dostarczyć Wam grę wysokiej jakości. Jednak złożoność i jakość końcowego produktu jest dla nas ważniejsza niż terminy.

Incredible: Czy istnieją już jakiekolwiek umowy z rosyjskimi firmami, aby sprzedać grę na terenie Rosji?
Marek Spanel: Nie.

Incredible: W dzisiejszych czasach wiele spośród gier wydaje się najpierw na konsole (XBox, PS, itd.), a dopiero poźniej na PC. Jak w tym wypadku będzie wyglądała sprawa z OFP2?
Marek Spanel: PC zostanie potraktowany priorytetowo.

Incredible: Czy w grze zobaczymy efekty zaawansowanej balistyki w stylu rykoszetujących pocisków, śladów ognia na przedmiotach, rzeczy poddanych działaniu wiatru czy szalejących fal?
Marek Spanel: Przynajmniej cześć ze wspomnianych sugestii na pewno zostanie wprowadzona w życie.

Incredible: Czy powinniśmy spodziewać się tak jak w prawdziwym życiu, uszkadzających się i wymagających naprawy broni?
Marek Spanel: Rozważamy taką możliwość.

Incredible: Czy będzie możliwość skakania?
Marek Spanel: Rozważamy taką możliwość.

Incredible: Czy zamierzacie wprowadzić możliwości ruchu jak przechylanie się w lewo/prawo i turlanie się po ziemi?
Marek Spanel: Tak, zamierzamy się tym zająć.

Incredible: Jakie połączenie internetowe będzie zalecane do gry po sieci?
Marek Spanel: Jeszcze za wcześnie, aby na to odpowiedzieć.

Incredible: Czy otrzymamy możliwość pływania pod wodą? I co ze wspinaniem się po drzewach?
Marek Spanel: Rozważamy to.

Incredible: Czy będzie można wykrwawić się na śmierć?
Marek Spanel: Rozważamy to.

Incredible: Czy będą zwierzęta?
Marek Spanel: Będą.

Incredible: Czy macie zamiar dodać granaty błyskowo-hukowe (flashbang)? Co będzie z gazami bojowymi i maskami przeciwgazowymi?
Marek Spanel: Obecnie nie będą do niczego potrzebne, ale może później...

Incredible: Jaka będzie wielkość wysp? Czy będą jedynie wyspy, czy również mapy "w głębi lądu"?
Marek Spanel: Obydwa rodzaje map będą możliwe.

Incredible: Czy będzie możliwość dołączania się do już rozpoczętych gier sieciowych?
Marek Spanel: Tak, choć będzie to zależne od rodzaju misji.

Incredible: Czy będzie istniał limit wysokości pingu ("PingLimit") dla serwerów dedykowanych? Co jest zrozumiałe ma on wyrzucać graczy o zbyt dużym pingu.
Marek Spanel: Jest za wcześnie, aby wypowiadać się na ten temat. Jeszcze nie testowaliśmy wersji mulitplayer.

Tłumaczyli: Chooca, MaRcin



Wejdź na forum Wejdź na stronę Armed Assault Center PL