include("ne.php"); ?> include("menu1.php"); ?> |
|
|
|
Flashpoint.ru: Czemu zdecydowaliście się na temat Wojny Irackiej dla swojej
modyfikacji i który okres konfliktu bliskowschodniego chcecie w niej zaprezentować?
RTR_Commander: Wszystko to zaczęło się raczej od moich zainteresowań tematem
wojny w Zatoce Perskiej niż chęcią tworzenia moda, którego tak naprawdę, nigdy
nie planowałem. Jednak wraz z rosnącym u mnie zainteresowaniem wojną w Zatoce
oraz armią iracką, zauważyłem, że wiele gier, traktujących o tym konflikcie
ma wiele błędów lub nie pokazuje armii irackiej, taką, jaka jest w rzeczywistości.
Wtedy właśnie pomyślałem o stworzeniu własnej modyfikacji bazującej na wojnie
w Zatoce, jednak przedstawiającą stronę iracką na pierwszym planie.
Czas, w którym toczyć się będzie akcja, określiliśmy na rok 2001, a więc nie
będzie się ona pokrywała z wydarzeniami, jakie toczyły się w rzeczywistości.
Flashpoint.ru: Czy w modzie będą przedstawione obie strony konfliktu, czy też
jak zazwyczaj, tylko NATO?
RTR_Commander: Na chwilę obecną planujemy jedną kampanię, przedstawiającą stronę
iracką, podobnie jak większość gier przedstawia tylko Amerykanów lub ich sojuszników.
Tak więc iracka kampania będzie dla nich pewnym przeciwieństwem.
Flashpoint.ru: Zamierzacie wydać cały mod, czy tylko kilka addonów i misji
do nich?
RTR_Commander: Mod wydany będzie jako całość, podobnie jak inne bardzo dobre
modyfikacje jak FDF czy CSLA, z możliwymi późniejszymi aktualizacjami. Jednak
wersja demo ukaże się wcześniej, żeby pokazać społeczności OFP naszą pracę i
dać jej możliwość tworzenia ciekawych misji już teraz, bez konieczności czekania
na wydanie całego moda.
Flashpoint.ru: Jakich addonów możemy spodziewać się po stronie irackiej, a
jakich po stronie NATO?
RTR_Commander: Zamierzamy przedstawić sporą gamę addonów. Skupiamy się jednak
głównie na stronie irackiej, ponieważ dobrych addonów przedstawiających wojska
NATO jest już sporo np. Combat Mod i ich pustynne pojazdy. Planujemy wykorzystać
je w naszej kampanii, jeżeli tylko dostaniemy na to pozwolenie. Pracujemy również
nad kilkoma addonami armii Kuwejtu, które znajdą się w naszej kampanii.
Flashpoint.ru: Czy w Waszym modzie znajdzie się nowa muzyka i irackie głosy? Jak rozwiązaliście problem twarzy dla irackiej piechoty?
RTR_Commander: Tak, mamy kilka arabskich pieśni, które powinny dodać stosownego
klimatu do naszych misji.
Jeśli zaś chodzi o drugą częśc pytania to odpowiedź jest dość prosta. Zastosowaliśmy
tu skrypt, który aktywuje się, gdy tylko do misji zostanie dodany żołnierz iracki.
Na chwilę obecną mamy przynajmniej 10 tekstur arabskich twarzy, które stworzyliśmy
w kooperacji z modem Lost Brothers.
Flashpoint.ru: Czy jednostki wykorzystane w modzie będą odnosiły się do rzeczywistości?
RTR_Commander: Wszystkie jednostki w naszym modzie znajdą swoje odzwierciedlenie
w rzeczywistym świecie, ponieważ tworzone były w oparciu o autentyczne materiały.
Nie zamierzamy używać fikcyjnych addonów, ponieważ one tylko psują efekt końcowy.
Flashpoint.ru: Czy w modzie znajdzie się nowa wyspa wraz z obiektami dla pełnego
oddania atmosfery Bliskiego Wschodu?
RTR_Commander: Jak zakładaliśmy, będziemy mieć jedną mapę, która ściśle mówiąc
będzie częścią Baghdadu. Znajdziecie tam zurbanizowane miasto, oddające wizerunek
Baghdadu tak dokładnie, jak to tylko możliwe. Prace nad samą mapą jeszcze się
nie zaczęły, jednak budynki i obiekty są już w przygotowaniu.
Flashpoint.ru: Planujecie wprowadzić jakieś nowe skrypty i szczególne zmiany
w OFP, jak np. skrypty do transportu obiektów statycznych i broni?
RTR_Commander: Mamy kilka nowych skryptów, o których na chwilę obecną moge powiedzieć
tylko tyle, że będą dodawać realizmu podczas pustynych starć. Zamierzam również
dołączyć do naszego moda już dostępne dla ogółu skrypty, jak np. skrypt dołączania
przyczepy, czy zawieszenia w czołgach.
Flashpoint.ru: Co możesz powiedzieć o Waszym nadchodzącym pack'u jednostek? Co wejdzie w jego skład?
RTR_Commander: Pack ten będzie dużo lepszy od poprzedniego, który zawierał sporo
błędów i niedoróbek. Wszystko to zostało teraz poprawione. Znajdziecie w nim
zarówno regularnych żołnierzy armii irackiej, jak również gwardii republikańskiej.
Jednostki te występować będą zarówno w standardowych odcieniach mundurów (oliwkowo-szary
i khaki), jak również w dwóch nowych kamuflażach: dot i lizard, używane przez
gwardię republikańską.
Flashpoint.ru: Ile osób liczy Wasz zespół? Jeżeli nie macie nic przeciwko,
z chęcią opublikujemy pełną listę Waszego składu wraz ze specjalizacjami.
RTR_Commander: Na chwilę obecną nasz zespół jest dość mały i szukamy nowych
osób, które pomogłyby nam w realizacji projektu. Oto jak prezentuje sie nasz
skład: RTR_Commander - lider projektu, konsultant, addonmaker,
Hottentotten mike - grafik, addonmaker,
The Frenchman - beta tester.
Tłumaczył: Havoc
|
include("menu2.php"); ?> |
|
|