Newsy
Wyślij newsa
Wyszukiwarka

Cold War  
  Informacje
Recenzja
Poradnik
Solucja [1] [2]
Kody
Pytania (FAQ)
Galeria
Linki
 

Resistance  
  Informacje
Recenzja
Solucja
Galeria
 

Game 2  
  Informacje
Newsy
Wywiady
Galeria
 

Elite Xbox  
  Informacje
Galeria
 

VBS1   
  Informacje
Galeria
 

Mody   
  FDF Mod
Silent War
WP Soldiers
Wrzesień 1939
Wywiady
 

Sprzet  
  NATO
ZSRR
Partyzanci
Cywile
 

Edytor  
  Pytania (FAQ)
Podstawy
Zakończenia
Dźwięki
Skrypty
Przerywniki
Briefing
Intro [1] [2]
Description
Spis komend
Lista broni
Programy
Obrazki
 

O2/Visitor  
  Samochód
Visitor
Uwagi ogólne
 

Testy   
  Addony
Kampanie
Misje
Wyspy
 

Multiplayer  
  Pytania (FAQ)
Typy gier
Wywiady
Serwery PL
Klany PL
 

Download  
  Addony
Dema
Filmy
Kampanie
Misje SP
Mody
Patche
Programy
Skiny
Tapety
Wyspy
 

Inne    
  Ciekawostki
Księga gości
Reklama
Płyty CD/DVD
Gadżety
O nas
Loga SMS
 




Zakończenia misji

1. Zakończenie po śmierci jednostki
2. Zakończenie po śmierci grupy jednostek
3. Zakończenie po dotarciu do pewnego punktu
4. Zakończenia łączone

Wiele osób zadaje mi pytanie jak zrobić zakończenie misji. Oto kilka proponowanych przeze mnie sposobów zakończenia misji.

Na początek:
Apjed - Gracz,
Ap - Przeciwnik nr 1,
Ap1 - Przeciwnik nr 2.

1. Zakończenie po śmierci jednostki

1. Uruchamiamy okno sensorów.
2. Uzupełniamy je tak samo jak na rysunku u góry.
3. W polu condition piszemy not (alive ap).
4. W polu type wybieramy End #1.
Efektem będzie koniec misji po śmierci jednostki o nazwie ap.

2. Zakończenie po śmierci grupy jednostek

Pola uzupełniamy podobnie jak w przykładzie poprzednim z wyjątkiem pola condition. Uzupełniamy go jak na rysunku powyżej. Jeśli chcemy żeby misja się zakończyła po śmierci kilku jednostek piszemy not (alive ap) and not (alive ap1) not (alive ap2) not (alive ap3) itd.

3. Zakończenie po dotarciu do pewnego punktu

Zakończenie to jest idealne do misji ratunkowych jak i ewakuacyjnych. Pola uzupełniamy podobnie jak w przykładzie poprzednim z wyjątkiem pola condition. W condition piszemy ap distance ap1 < 2. Co oznacza, że gdy jednostka ap dojdzie do jednostki ap1 misja się zakończy.

4. Zakończenia łączone

Można tworzyć misje, które mają kilka zakończeń. Wstawiamy na plansze kilka sensorów. W każdym piszemy inne właściwości w condition. Np. można stworzyć misję w której jedna drużyna atakuje pewien punkt, a druga drużyna broni go. Wpisując dla jednej drużyny warunek ap distance auto < 4 a dla drugiej not (alive apA) and not (alive ap1A) and not (alive ap2A).

Objaśnienie:
ap, ap1 i ap2 - Jednostki drużyny atakującej,
apA, ap1A, ap2A - Jednostki broniące samochodu,
auto - Miejsce ataku.
Misja zakończy się, gdy jedna drużyna dotrze do samochodu lub, gdy obrona zabije wszystkich członków drużyny przeciwnej.

Przykładowa misja.

Napisał: PAWEŁ



Szukaj  
 
Wpisz nazwę szukanego pliku




Szukaj w newsach
Szukaj w testach
 

SOTW  
 
Zgłoś swój screen
Archiwum
 


Buttony  
 
Nasz button:

Nasze strony:

 

Statystyki  
  Odsłon:
On-Line: 0
Userów:
(od lutego 2004)
statystyki www stat.pl
 

Dystrybutor  
   




Wejdź na forum Wejdź na stronę Armed Assault Center PL