Lista nazw broni i amunicji

Poniższa lista przedstawia nazwy broni i amunicji (oficjalne addony), które można używać w komendach:

nazwa_jednostki addWeapon "nazwa_broni" - dodaje broń typu "nazwa_broni" jednostce o nazwie nazwa_jednostki;
nazwa_jednostki addMagazine "amunicja" - dodaje magazynek typu "amunicja" jednostce o nazwie nazwa_jednostki;
nazwa_jednostki addWeaponCargo ["nazwa_broni",ilość] - dodaje podaną ilość broni typu "nazwa_broni" do przestrzeni ładunowej jednostki o nazwie nazwa_jednostki;
nazwa_jednostki addMagazineCargo ["amunicja",ilość] - dodaje podaną ilość magazynków typu "amunicja" do przestrzeni ładunowej jednostki o nazwie nazwa_jednostki;
nazwa_jednostki removeWeapon "nazwa_broni" - odbiera broń typu "nazwa_broni" jednostce o nazwie nazwa_jednostki;
nazwa_jednostki removeMagazine "amunicja" - odbiera magazynek typu "amunicja" jednostce o nazwie nazwa_jednostki;
nazwa_jednostki removeMagazines "amunicja" - odbiera wszystkie magazyneki typu "amunicja" jednostce o nazwie nazwa_jednostki;
nazwa_jednostki fire "nazwa_broni" - powoduje oddanie pojedyńczego strzału z broni typu "nazwa_broni" przez jednostke o nazwie nazwa_jednostki;
nazwa_jednostki fire ["nazwa_broni",tryb,"amunicja"] - powoduje oddanie strzału określonego rodzaju z broni typu "nazwa_broni" przez jednostke o nazwie nazwa_jednostki z użyciem amunicji typu "amunicja".

Format opisu to: nazwa_broni [amunicja] (opis)

Ponadto lista przedstawia nazwy broni i amunicji posiadanych przez pojazdy (oficjalne addony). Nazwy te można użyć w komendzie nazwa_jednostki RemoveWeapon "nazwa_broni" dzięki czemu pozbawimy pojazd jakiejś broni tak, by używał pozostałych (np. BWP działa tak, by używał rakiet do zwalczania pojazdów). Używając komendy nazwa_jednostki AddWeapon "nazwa_broni" możemy zwrócić pojazdowi wcześniej odebraną broń. Ponadto używając nazwy broni w komendzie nazwa_jednostki fire "nazwa_broni" spowodujemy oddanie pojedyńczego strzału z broni typu "nazwa_broni" przez jednostkę o nazwie nazwa_jednostki. Nazw amunicji można używać w komendzie z = "nazwa_amunicji" CamCreate [x,y,z] (w miejsce x,y,z wstawiamy współrzędne punktu na mapie) dzięki czemu stworzymy w wybranym punkcie mapy eksplozję danego rodzaju amunicji.

Dodatkowo w opisie zawarłem wytrzymałość danego pojazdu (wartości są wzięte z configu addonów).

Format opisu to: nazwa_pojazdu (wytrzymałość) [broń | amunicja]

Zachód - West

M16 [M16] (karabin Colt M16A2)
M16GrenadeLauncher [M16, GrenadeLauncher] (karabin Colt M16A2 z granatnikiem M203)
M60 [M60] (ukm M60)
LAWLauncher [LAWLauncher] (M72 "Light Anti-tank Weapon" lekka broń przeciwpancerna)
CarlGustavLauncher [CarlGustavLauncher] (wyrzutnia przeciwpancernych pocisków kierowanych M3 "Carl Gustaf")
AALauncher [AALauncher] (wyrzutnia rakiet ziemia-powietrzeh FIM-92B "Stinger")
M4 [M4] (karabin XM177E2)
HK [HK] (pistolet maszynowy Heckler&Koch MP5SD6 z tłumikiem)
M21 [M21] (karabin strzelca wyborowego M21)
Styer [StyerMag] (karabin Styer AUG Armee Universal Gewehr - Uniwersalny Karabin Wojskowy)
XMS [M4] (karabin XMS)
G36A [G36aMag] (karabin G36A - Gewehr 36 A)
FAL [FALMag] (karabin FN FAL Fusil Automatique Legere - Lekki Karabin Automatyczny)
UZI [UZIMag] (pistolet maszynowy UZI)
HKG3 [HKG3Mag] (karabin Heckler & Koch G3 - Gewehr 3)
Beretta [BerettaMag] (pistolet Beretta Model 92F)
Glock [GlockMag] (pistolet Glock 17)
MM1 [MM1magazine] (MM1 12 - komorowy granatnik NATO)
LaserDesignator [LaserDesignator] (Znacznik laserowy)

M1A1 Abrams (900) [Gun120 | Shell120,HEAT120]+[MachineGun12_7 | MachineGun12_7]
M60A3 Patton (300) [Gun105 | Shell105,HEAT105]+[MachineGun7_6 | MachineGun7_6]
M2A2 Bradley (200) [Cannon25HE | Cannon25HE]+[MachineGun7_6 | MachineGun7_6]+[HellfireLauncherM2A2 | HellfireLauncherM2A2]
M113 (150) [Browning | Browning]
MarkII PBR (100) [Browning | Browning]
M163A1 Vulcan (180) [VulcanCannon | VulcanCannon]
JeepMG (20) [Browning | Browning]
UH60 "Black Hawk" (60)[ZuniLauncher38 | ZuniLauncher38]
UH60MG "Black Hawk" (60) [Browning | Browning]
AH1 "HueyCobra" (50) [MachineGun30 | MachineGun30]+[ZuniLauncher38 | ZuniLauncher38]+[HellfireLauncherCobra | HellfireLauncherCobra]
AH64 "Apache" (80) [MachineGun30 | MachineGun30]+[ZuniLauncher38 | ZuniLauncher38]+[HellfireLauncherApach | HellfireLauncherApach]
OH58 "Kiowa Warrior" (??) [LaserDesignatorOH | LaserDesignatorOH]+[ZuniLauncherOH | ZuniLauncherOH]
CH47D "Chinook" (??) [Browning | Browning]
A-10 "Warthog" (50) [MachineGun30A10 | MachineGun30A10]+[MavericLauncher | MavericLauncher]
A-10LGB "Warthog" (50) [MachineGun30A10 | MachineGun30A10]+[LaserGuidedBombLauncher | LaserGuidedBombLauncher]

Wschód - East (częściowo Partyzanci - Resistance)

AK74 [AK74] (karabin AK74 Kałasznikow)
AK74GrenadeLauncher [AK74, GrenadeLauncher] (karabin AK74 z granatnikiem GP25)
PK [PK] (ukm PK)
RPGLauncher [RPGLauncher] (rakietowy granatnik przeciwpancerny RPG-7W wg. NATO)
AT4Launcher [AT4Launcher] (wyrzutnia przeciwpancernych pocisków kierowanych AT4 "Spigot" wg. NATO)
9K32Launcher [9K32Launcher] (wyrzutnia rakiet ziemia-powietrze SA-7b "Grail" wg. NATO)
AK74SU [AK74] (karabin AKS74U)
Bizon [Bizonmag] (pistolet maszynowy Bizon z tłumikiem)
SVDDragunov [SVDDragunov] (karabin strzelca wyborowego SVD "Dragunov")
Tokarev [TokarevMag] (pistolet Tokarev TT)
Skorpion [SkorpionMag] (pistolet maszynowy Skorpion vz.61)
6G30 [6G30Magazine] (granatnik wielokomorowy 6G30)

T-80 (700) [Gun125 | Shell125,HEAT125]+[MachineGun12_7 | MachineGun12_7]
T-72 (400) [Gun125 | Shell125,HEAT125]+[MachineGun7_6 | MachineGun7_6]
BMP-1 (200) [Gun73 | Shell73,HEAT73]+[MachineGun7_6 | MachineGun7_6]+[AT3Launcher | AT3Launcher]
BMP-2 (250) [Cannon30 | Canon30HE,Canon30AP]+[MachineGun7_6 | MachineGun7_6]+[HellfireLauncherBMP2 | HellfireLauncherBMP2]
HRL (100) [Browning | Browning]
ZSU-23-4 "Shilka" (250) [ZsuCannon | ZsuCannon]
Mi17 "HipH" (50) [Rocket57x192 | Rocket57x192]
Mi24E "Hind" (100) [MachineGun30 | MachineGun30]+[Rocket57x64 | Rocket57x64]+[HellfireLauncherHind | HellfireLauncherHind]
Ka-50 "Hokum" (??) [Canon30 | Canon30HE,Canon30AP]+[Rocket57x40Kamov | Rocket57x40Kamov]+[HellfireLauncherKamov | HellfireLauncherKamov]
Suchoj SU25 (50) [MachineGun30A10 | MachineGun30A10]+[Rocket57x64 | Rocket57x64]+[Ch29TLauncher | Ch29TLauncher]
T-55 (300) [Gun105 | Shell105,HEAT105]+[MachineGun7_6 | MachineGun7_6]

Partyzanci - Resistance (częściowo Cywile - Civilian)

AK47 [AK47] (karabin AK47 Kałasznkow)
AK47GrenadeLauncher [AK47, GrenadeLauncher] (karabin AK47 z granatnikiem GP25)
AK47CZ [AK47] (karabin AK47CZ 58P - Ceskoslovenska Zbrojowka)
Kozilce [Kozliceshell, Kozliceball] (strzelba myśliwska Kozilce)
HuntingRifle [HuntingRifleMag] (strzelba myśliwska Remington)
CZ75 [CZ75Mag] (pistolet CZ75 - Ceskoslovenska Zbrojowka)
GlockS [GlockSMag] (pistolet Glock 17 z tłumikiem)
Revolver [RevolverMag] (rewolwer Smith&Wesson)
Ingram [IngramMag] (pistolet maszynowy Ingram MAC-10)

Ekwipunek

THROW [HandGrenade] (Granat ręczny)
M16, AK47, AK74, AK47CZ [Mortar] (Granat nasadkowy)
M16GrenadeLauncher, AK47GrenadeLauncher, AK74GrenadeLauncher [Flare,FlareGreen,FlareRed,FlareYellow] (flary różnych kolorów)
Binocular [] (Lornetka)
NVGoggles [] (Okulary noktowizyjne)
PUT [Mine] (Mina przeciwczołgowa)
PUT [PipeBomb] (Ładunek wybuchowy)
PUT [TimeBomb] (Ładunek wybuchowy z zapalnikiem zegarowym)
THROW, M16GrenadeLauncher, AK47GrenadeLauncher, AK74GrenadeLauncher [SmokeShell,SmokeShellGreen,SmokeShellRed] (granaty dymne różnych kolorów)
StrokeFist [StrokeFist] (Cios pięścią)
StrokeGun [StrokeGun] (Cios kolbą)

Z góry przepraszam za ewentualne pomyłki (zostaną skorygowane gdy tylko je zgłosicie).

Napisał: ALDEROUS



Wejdź na forum Wejdź na stronę Armed Assault Center PL